Hejsan!
För några veckor sedan skickade vi ut fakturor till alla våra medlemmar (aktiva och ledare). Detta gör vi via SportAdmin och betalföretaget Qvickly. Qvickly skickade ut automatiska påminnelser till de flesta med obetalda fakturor häromdagen (fler påminnelser kommer), men det är fortfarande många som inte betalat sina fakturor ännu. Det kan finnas flera orsaker till detta, men tänkte att det kan vara bra lägga ut lite information:
- Om det är några som inte har fått någon faktura får ni gärna höra av er så får vi kontrollera att rätt mailadress ligger inne i systemet, alternativt att ni kollar i skräpposten. För nya medlemmar kanske vi inte skickat ut någon faktura ännu på grund av provperioden, men fortsätter ni i klubben kommer det komma fakturor.
- För vissa som betalat familjemedlemskap finns det fortfarande obetalda summor eftersom deltagaravgiften inte täcks av familjemedlemskapet. Deltagaravgiften måste i dessa fall betalas separat.
- Har ni slutat i klubben av någon anledning (flyttat, bytt klubb eller liknande) finns det en knapp upp till höger när man öppnar fakturan "Jag ska inte vara med". Klicka gärna på den så makuleras fakturan och ni tas automatiskt bort från SportAdmin, så slipper vi sitta och jaga på er i onödan.
Vill också påminna om att om man inte betalar sin medlemsavgift så är man inte medlem i klubben och har varken rätt att delta på träningar eller matcher.