Råtorps Idrottsklubb

P14 start tisdag 12 april
2022-04-08 11:00

Hej,
Nu kör vi igång nästa vecka med start på tisdag 18.00.
Våra träningstider är tisdagar kl 18.00-19.00 på konstgräset, Lilla vallen, och torsdagar kl 16.30-18.00 på stora vallen. Vi börjar med att bara köra tisdagar eftersom stora vallen med riktigt gräs inte är spelbar än.

Vi har fått matchställ till alla spelare och 4 lotter per spelare som ska säljas. De kommer vara lättsålda och någon behöver sköta det.

Efter träningen på tisdag tar vi föräldramöte med info inför året. Hoppas alla spelare kan ha någon förälder med och även att vi får fler som kan tänka sig att ställa upp och engagera sig för vårt lag och våra killar.

Det ska bli kul att vi får komma igång!
Ses på tisdag!