Råtorps Idrottsklubb
PF15

Lottförsäljning
2022-06-12 19:54

Råtorps IK är nära bonusnivån för försäljning av sportlotten och har därför beslutat att varje lag ska sälja 35 lotter till så att klubben når upp till bonusen.

Jag tar med lotterna i morgon så testar vi hur nära målet vi når genom valfritt köp av lotter (ni köper lotter och säljer vidare om ni vill på samma sätt som förra gången).

För er föräldrar som tillkommit efter lottförsäljningen så har Råtorps IK beslutat att varje medlem ska sälja 4 sportlotten combi för 50kr st. Så ni kommer alltså få köpa 4 lotter (+ ytterligare valfria) i morgon.

Ses på vallen!